Medlemsdugnad lørdag 4. mai kl 10:00

Lørdag 4. mai klokken 10:00 kjører vi igang med en felles dugnad for å gjøre banen i stand for sesongen.

Det har allerede blitt gjort mye bra dugnadsarbeid ute på banen av forskjellige hullfaddere, men det må en større jobb til for at vi skal kunne åpne banen.

Vi ønsker derfor alle medlemmer velkommen på dugnad. Ta gjerne med noe av dette: Motorsag, ryddesag, traktor, rive og/eller spade og godt humør og ståpåvilje. Støvler kan være lurt.

Noen ting vi ønsker å få gjort, mer detaljert liste går vi igjennom før oppstart
- Rydde kvist og kongler i fairways
- Rydde kratt der det har vokst opp siden i fjor, samt i områder der det er fjernet trær i år. Dette gjelder spesielt langs elvekantene men også rundt noen tee-steder og stier. Her er det størst behov for folk og spesielt de med kantklipper (med klinge) eller annen type ryddesag, så har du noe av dette - meld gjerne fra til klubben på epost eller messenger på facebook.
- Male nye hinderstolper.
- Plukke baller rundt rangen.

Oppmøte ved klubbhuset for fordeling av arbeidsoppgaver.

Har du ikke mulighet til å møte kan du ta kontakt med oss på Messenger så kan du få vite hvilket arbeid som gjenstår som du kan bidra med før banen åpner.